- conèixer els codis del llenguatge audiovisual i saber-los utilitzar en comunicacions senzilles.
- classificar diferents productes audiovisuals segons el públic a qui s'adrecen.
- analitzar els valors que transmeten els missatges publicitaris, les pel·lícules, etc.
- identificar quins són els emissors en els diferents mitjans.
Totes aquestes competències les he apreses generalment en l'assignatura del valencià i en algunes d'elles estic aprofundint més en la universitat en les assignatures de Noves Tecnologies i Didàctica del Català II per mitjà de l'anàlisi publicitari i d'una franja horaria, confecció d'un còmic...
Per altra banda hi ha moltes competències que no he adquirit com pot ser:
- conèixer l'evolució històrica dels mitjans de comunicació audiovisual.
- descobrir quin és el procés de producció audiovisual i quins elements hi intervenen.
- diferenciar els mitjans de titularitat pública dels privats.
Pel que fa a altres competències referents a l'ordinador, la càmera fotogràfica, càmera de vídeo... dir que no sóc molt experta ja que només tinc les aptituds bàsiques com per exemple grabar en vídeo, fer fotografíes i pasar-les a l'ordinador... Aquestes competències les vaig conèixer amb l'ajuda del meu germà. Per altra banda, altres competències, com per exemple fer montatges amb vídeo, no les se fer. Açò es degut al fet de que el meu germà ho sap fer i recurrisc a ell en cas de necessitar fer-lo.
Respecte de l'ordinador dir que totes les facultats que tinc són degudes gràcies a un curset d'informàtica i a les assignatures d'Informàtica i de Noves Tecnologies que han fet que canviare el meu pensament respecte les NTIC ja que tenia fòbia als ordinadors pel simple fet de no saber fer-lo funcionar correctament. Ressaltar que durant tota la meua etapa escolar només he estat en contacte amb aquestes noves tecnologies en 2 assignatures (Informàtica durant 3r d'ESO i 1r Batxiller) .
No hay comentarios:
Publicar un comentario